Znaleziono numer telefonu (+48) 606488977

Czyj to numer telefonu (+48) 606488977 ?





Dodaj informację o tym telefonie: 606488977





   Numer telefonu 606488977

Komentarz Ocena
To Oszustka! nic od tej osoby nie kupować ! E.

Zgłoś do moderacji

oszustka niby DOROTA CHLEBOWSKA wyludza pieniadze za towary ktorych nie ma!ll nie oddaje pieniedzy, im wiecej nas tym lepiej zeby juz nikt nie dal sie nabrac !!! obiecuje ci Doroto ze tego pozalujesz bo bede o tym pisac wszedzie !!!! nie dajmy jej zarobic, jest bezwgledna. Niebezpieczny

Zgłoś do moderacji

Oszusttka!!!! Podaje się za Paule Kowalczyk z Torunia. Sparwa na Policji! Niebezpieczny

Zgłoś do moderacji

oszukala i mnie, musimy sie jakos razem zgadac i ja pozwac, juz skasowala swoje aukcje na sprzedajemy.pl ale pewnie niedlugo sie znowu uaktywni. mamy ja na oku. maz ma kolege w Policji wiec namierzy numer i konto tez juz sprawdzaja. ja bym na jej miejscu zniknela bo ma wielki problem. czy oszusci mysla ze nikt ich nie zlapie??? o nie!!! Niebezpieczny

Zgłoś do moderacji



   Podobne numery

Numer Komentarz Ocena
505500500 Znam ten numer no info

Zgłoś

327832360 jeden raz no info

Zgłoś

500006917 do mnie też pisze ten nr i wypisuje jakieś łupoty na ttemat innych dziewczyn . i najgorsze jest to ze on wie gdzie jestem , zkim i nawet gdzie mieszkam no info

Zgłoś

673561916 dzwoni zazwyczaj z rana, 1-3 sygnały, podczas próby oddzwonienia odezwał się dziwny sygnał więc lepiej się rozłączyć bo okaże się, że jakaś Afryka i rachunek będzie na milion xD no info

Zgłoś

696782323 do mnie nie dzwonil tylko wyslal smsa "potrzebujesz gotowki zadzwon" wiec jakis naciagacz no info

Zgłoś

500037234 Kto do was dzwoni jak to mój nr no info

Zgłoś

882427648 tak mi się wydaje, choć jak dzwonie to tel wylączony ale jestem przekonana ,że to jego numer no info

Zgłoś

534931448 Zenek a cos z tym gosciem jest nie tak ma mi kompa naprawiac ?? no info

Zgłoś

604932181 I do mnie ktoś wysłał wiadomość głosową z tego nr telefonu, ale nie mogę go zlokalizować. no info

Zgłoś

733580999 do mnie też dwonił no info

Zgłoś

570547586 dziś do mnie dzwonił - same szmery no info

Zgłoś

815277525 Magdalena Rasek z Katowic no info

Zgłoś

501348817 to jest mój numer telefonu ? o co chodzi ? no info

Zgłoś

690385664 Pani do zabawy z międzychodu ogloszenie na eamore no info

Zgłoś

877361442 numer należy do ludzi którzy mają poważne problemy finansowe , dlatego wyłudzają dane osobowe , lub kradną dokumenty no info

Zgłoś

691947478 windykator proficredit Niebezpieczny

Zgłoś

727058470 co to za numer! Nękający

Zgłoś

618552557 Badania dot. gospodarstw rolnych. Nękający

Zgłoś

730100407 CZESTE TELEFONY Niezaufany

Zgłoś

627226410 Jaja sobie robią Nękający

Zgłoś


Informacje o numerze 606488977 w bazie Infonumer.pl