Znaleziono numer telefonu (+48) 505415583

Czyj to numer telefonu (+48) 505415583 ?





Dodaj informację o tym telefonie: 505415583





   Numer telefonu 505415583

Komentarz Ocena
Oddzwoniłem dzisiaj na ten numer, odbiera jakaś starsza osoba i twierdzi że nie dzwoniła. Polecam zablokować. no info

Zgłoś do moderacji



   Podobne numery

Numer Komentarz Ocena
256822263 do mnie też dzwonił.oddzwaniałam ale włącza sie fax no info

Zgłoś

503139405 to mój numer i każdego kogo niby atakuję zaraz pozwe i to jeszcze w 2009 roku fajna stronka. jeśli to nie zniknie do jutra zgłaszam na policje sprawę o zniesławienie,gratuluje no info

Zgłoś

791308507 oszust no info

Zgłoś

737704448 jeszcze raz podaję informację, że rozmawiałam z siecią Virgin Mobile i najpierw wypierano się, że to nie oni bo nie jestem ich klientem, a jak stanowczo powiedziałam, że na pewo to od nich, kazała poczekać i po jakimś czasie odpowiedziała, że zgadza się, że to od ich klienta i że zrobi wszystko by się nie powtórzyło. Klientem ich nie jestem ale zdaje mui i się, że dzwoniłam do nich z miesiąc temu, bo kończyła mi się umowa i szukałam innego operatora. Teraz zawsze będę tak dzwonić by mój numer nie wyświetlał się. poprzedzając /kratka 31 kratka/ no info

Zgłoś

695280430 Też do mnie dzwoni! Nie mam pojecia kto to no info

Zgłoś

502012414 kurier no info

Zgłoś

501614341 To jest numer serwisu m.in. Suzuki w firmie Autotraper w Starowej Górze koło Łodzi no info

Zgłoś

500075157 jak odebrałam to nikt się nie odzywał no info

Zgłoś

483439064 Mam juz kilkanaście nieodebranych polączeń w ciągu kilku dni. Po oddzwonieniu albo cisza albo polączenie nie moze byc zrealizowane no info

Zgłoś

536426301 dokladnie, mam taka sama sytuacje, zaluje ze nie odebralem no info

Zgłoś

512031802 ten koles z tego nr to janusz z ostrołęki jest frajerem co naciąga dziewczyny i kobiety na kase a potem je zastrasza i próbuje wyciagnac od nich dane adresowe zeby bardziej mógł szantażować on ma więcej nr tel np. 787336845 no info

Zgłoś

616279907 Nieznany no info

Zgłoś

225637873 kto dzwoni? Neutralny

Zgłoś

881789181 Kurwa-Warszawa Wola Czesto przesiaduje w hotelu Intercontinental!! Jest na odlotach .pl Kurwa na tel.o każdej porze dnia i nocy pracuje do 5h!! Mam nadzieje ze komus pomogę ta informacja !!!mialam z nia doczynienia-pusta kurwa ,zaluje tylko jej dziecka ktore ma matkę -obciagaja fiuty za kase!!!! Niebezpieczny

Zgłoś

223144907 Dzwoni regularnie rano, w południe lub wieczór. Po odbierze nie ma nic. Nękający

Zgłoś

791610952 Debil i palant Nękający

Zgłoś

504424521 Nieznany Neutralny

Zgłoś

735907805 735907805 instytut - CYKLICZNE NĘKANIE !!! Nękający

Zgłoś

576130259 wyłudzanie danych osobowych Niebezpieczny

Zgłoś

126273819 sds Niezaufany

Zgłoś


Informacje o numerze 505415583 w bazie Infonumer.pl